Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Staż w wirtualnym biurze

Przygotowanie dla pracowników wirtualnego biura

Pracownik wirtualnego biura musi odbyć odpowiednie przygotowanie. Najczęściej przygotowanie to przybiera formę stażu. Stażysta wykonujący zadania w wirtualnym biurze pracuje w pełnym wymiarze czasu pracy. Osoba taka wykonuje podobne obowiązki jak pracownik jednak celem stażu jest przede wszystkim przygotowanie do podjęcia obowiązków pracowniczych jako pełnoprawny pracownik. Stażysta ma przydzielonego opiekuna, który sprawuje nadzór nad odbywaniem stażu. Opiekun taki powinien, w szczególności udzielać stosownego instruktażu w jaki sposób wykonywać określone czynności. Stażysta jest zobowiązany do wykonywania poleceń opiekuna stażu pod warunkiem, że są one zgodne z zawartą umową o staż. Umowa o staż może mieć formę umowy zlecenia. W takim przypadku stażyście pomimo, iż staż stanowi formę przygotowania do wykonywania zawodu przysługuje minimalne wynagrodzenie godzinowe. Staż może również być organizowane ze środków finansowanych z funduszy, których dysponentem jest Powiatowy Urząd Pracy.

Przygotowanie pracowników wirtualnego biura

Pracownicy wirtualnego biura w Przeworsku, Jarosławiu oraz Rzeszowie posiadają odpowiednie przygotowanie merytoryczne. Nasza firma zatrudnia wyłącznie osoby z wyższym wykształceniem, które odbyły staż w naszej firmie lub podmiocie gospodarczym zajmującym się podobna jak my branżą. W celu zatrudnienia w wirtualnym biurze konieczne jest również wykazanie doświadczenia zawodowego w sektorze prywatnym, gdyż właśnie praca w tym sektorze w najodpowiedniejszy sposób przygotowuje do świadczenia usług o najwyższym standardzie jakości.

Obowiązki stażystów w wirtualnym biurze

Stażyści w wirtualnym biurze zajmują się między innymi odbieraniem telefonów oraz przyjmowaniem korespondencji przychodzącej. Czynności te są wykonywane przez stażystów tylko i wyłącznie pod ścisłym nadzorem opiekuna stażu, którym jest właściciel firmy lub doświadczony zawodowo pracownik. Takie rozwiązanie zapewnia bezpieczeństwo Klientów, którzy nie są narażeni na ewentualne zaniedbania osób dopiero przygotowujących się do wykonywania pracy. Dodatkowo w wirtualnym biurze są organizowane różnego rodzaju szkolenia związane z prowadzeniem działalności  gospodarczej dla pracowników. Z uwagi na ten fakt pracownicy bardzo często posiadają szeroką wiedzę w tym temacie. Szkolenia te są przeprowadzane przez przedsiębiorców oraz doświadczonych prawników współpracujących z naszą firmą. Nasza firma współpracuje z Kancelarią Radcy Prawnego w Przeworsku, Jarosławiu oraz Rzeszowie, której stronę internetową znajdziesz w Internecie.

Nasza oferta

Jeżeli jesteś zainteresowany wirtualnym biurem na Podkarpaciu zapraszamy do kontaktu między innymi z biurem w jego stolicy, tj., Rzeszowie.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas