Oddziały naszej firmy- wybierz miasto i usługę, której potrzebujesz

  1. Kraków - wirtualne biuro - zakładanie spółek (bezpłatna konsultacja + księgowość)
  2. Rzeszów - wirtualne biuro - zakładanie spółek (bezpłatna konsultacja + księgowość)
  3. Warszawa - wirtualne biuro - zakładanie spółek (bezpłatna konsultacja + księgowość)
  4. Jarosław - wirtualne biuro - zakładanie spółek (bezpłatna konsultacja + księgowość)
  5. Przeworsk - wirtualne biuro - zakładanie spółek (bezpłatna konsultacja + księgowość)
Nawet jeżeli nie znalazłeś swojego miasta pamiętaj, że większość usług możemy załatwić online (spółkę można założyć bez wychodzenia z domu, podobnie jak podpisać umowę wirtualnego biura).

Rynek wirtualnych biur w czasach pandemii

Na czym polega wirtualne biuro?

Wirtualne biuro, np. w Rzeszowie polega na udostępnieniu adresu do rejestracji spółki lub firmy oraz świadczeniu usług administracyjnych polegających na odbieraniu i skanowaniu poczty, przechowywaniu dokumentacji, udzielaniu Klientom, kontrahentom oraz właściwym urzędom informacji na temat prowadzonej działalności gospodarczej, czy też zakresie oferty. W wirtualnym biurze można też załatwić formalności związane z założeniem firmy, przygotowaniem i podjęciem stosownych uchwał, w związku z działalnością podmiotu gospodarczego.

Czy w czasie pandemii zapotrzebowanie na usługi wirtualnego biura wzrosło?

Tak. Coraz więcej przedsiębiorców preferuję pracę zdalną i posiadanie biura i własnej sekretarki na wyłączność nie jest już potrzebne. Pandemia przyspieszyła te procesy. Po zakończeniu pandemii również niewielu przedsiębiorców będzie chciała powrócić do biur, zarówno ze względów organizacyjnych, jak i finansowych. Niewątpliwie korzystanie z usług wirtualnych biur jest uzasadnione względami sanitarnymi, ale to nie jedyna zaleta takiego rozwiązania.

Czy ceny wirtualnych biur w Rzeszowie, w związku z większym zapotrzebowaniem wzrosły?

Nie. Ceny za usługę wirtualnego biura w Rzeszowie pozostałych na niezmienionym poziomie pomimo wzrostu zapotrzebowania na tego rodzaju usługi oraz wysokiej inflacji. Tak korzystną ofertę możemy zaproponować dzięki prowadzeniu także innych działalności takich jak świadczenie usług księgowych, czy też sprzedaż najtańszych na rynku ubezpieczeń.

Czy Klienci często rezygnują z usług wirtualnego biura?

Zdarza się to bardzo rzadko i dotyczy to wyłącznie przypadków, gdy ze względu na zmianę rodzaju lub zakresu prowadzonej działalności gospodarczej korzystanie z wirtualnego biura nie jest wystarczające lub gdy przedsiębiorca zamyka działalność gospodarczą. Również w tym przypadku możemy pomóc i zredagować niezbędne dokumenty potrzebne do likwidacji firmy lub zaproponować ofertę wynajmu tradycyjnego lokalu oferowaną przez naszych partnerów biznesowych.

Dlaczego jesteście liderem na rynku usług wirtualnych biur w Rzeszowie?

Swoją pozycję zawdzięczamy doświadczonej kadrze, konkurencyjnym cenom, a przede wszystkim kompleksowości świadczonych usług. Wirtualnego biuro powinno zapewniać przedsiębiorcy kompleksową obsługę, a nie tylko odbiór i skanowanie korespondencji. Ponadto zapewniamy dostarczanie innych produktów takich jak internet, telefon, ubezpieczenia, księgowość, czy też obsługę Krajowego Rejestru Sądowego.

Czy wprowadzone w 2018 regulacje AML są uciążliwe dla wirtualnych biur w Rzeszowie?

Wdrożenia regulacji AML łączyło się z dużym nakładem pracy i kosztów. Możemy jednak zagwarantować, że dzięki nam nasi Klienci zrealizują wszystkie wymogi wynikające z przepisów prawa.

Jak w czasie pandemii wyglądają kontrolę Urzędu Skarbowego?

W czasie pandemii kontrolę urzędu skarbowego odbywają się zwykle zdalnie bez konieczności osobistej obecności przedsiębiorcy oraz pracownika urzędu skarbowego w biurze.

Czy w związku z lockdown występowały zatory płatnicze, w zakresie usług wirtualnego biura w Rzeszowie?

Czasem występowały zatory płatnicze, jednak należy pamiętać, że terminowe opłacanie faktur leży w interesie Klientów, gdyż w przypadku opóźnienie mogą zostać naliczone dodatkowe koszty, w związku z ustawą o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniem w transakcjach płatniczych.

Jak w czasach pandemii wygląda zawarcie umowy o wirtualne biuro?

Umowę o wirtualne biuro w Rzeszowie możesz podpisać osobiście w jednym z naszych biur po okazaniu dokumentu tożsamości takiego jak paszport lub dowodu osobisty lub zdalnie przy pomocy środków identyfikacji elektronicznej takich jak kwalifikowany podpis elektroniczny lub profil zaufanym. Dokumenty profilem zaufanym można podpisać pod adresem:

https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany

Chcesz skorzystać z usługi wirtualnego biura w Rzeszowie?

Napisz do nas lub zadzwoń pod numer 724 046 782. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów. Aktualnie pełni funkcję Prezesa zarządu w:
Conventia sp. z o. o.
Wirtualne biuro Kraków sp. z o. o.
Wirtualne biuro Warszawa sp. z o. o.
Biuro zakładania i rejestracji spółek Warszawa sp. z o. o.
Biuro zakładania spółek Warszawa sp. z o. o. 


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.
Conventia jest także właścicielem innych spółek z branży coworkingowej i księgowej takich jak:  Wirtualne biuro Kraków sp. z o. o.Wirtualne biuro Warszawa sp. z o. o.Biuro zakładania i rejestracji spółek Warszawa sp. z o. o.Biuro zakładania spółek Warszawa sp. z o. o.

 

Znajdź Nas