Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Okres trwania umowy o wirtualne biuro w Rzeszowie

Rodzaje umów o wirtualne biuro

Jeżeli chodzi o zakres czasowy obowiązywania umowy o wirtualne biuro wyróżniamy:
umowy na czas określony,
umowy na czas nieokreślony z możliwością wypowiedzenia,
umowy na czas określony, które ulegają automatycznemu przedłużeniu.

Umowy na czas określony

W przypadku zawarcia umowy na czas oznaczony umowa obowiązuje przez ściśle określony czas, np. miesiąc lub rok, a następnie wygasa w sposób automatyczny bez konieczności aktywności stron umowy. Ten rodzaj umowy jest dobrym rozwiązaniem w przypadku gdy dokładnie wiemy jak długo będziemy korzystać z wirtualnego biura. Wadą tego rodzaju umowy jest brak możliwości wypowiedzenia, zaś w przypadku zamiaru przedłużenia współpracy należy podpisać nową umowę

Umowy na czas nieokreślony z możliwością wypowiedzenia

Ten rodzaj umowy o wirtualne biuro w Rzeszowie jest najczęściej stosowany. W takim przypadku można rozwiązać umowę w każdym momencie, gdyż istnieje możliwość jej wypowiedzenia. Nasze wirtualne biuro w Rzeszowie stosuje bardzo krótki okres wypowiedzenia, dlatego wystarczy, że wyślesz nam mailem informację, że nie chcesz korzystać z usługi wirtualnego biura przed rozpoczęciem miesiąca. Okres wypowiedzenia wynosi zaledwie 1 miesiąc. Ponadto jeżeli będziesz chciał korzystać z usługi wirtualnego biura dłużej niż początkowo zakładałeś nie będziesz musiał podpisywać nowej umowy.
 

Umowa na czas określony z automatycznym przedłużeniem

Takie rozwiązanie łączy cechy umowy na czas określony z umową na czas nieoznaczony. Takiej umowy nie można wypowiedzieć, jednak przed upływem czasu jej trwania można poinformować wirtualne biuro mailem, że nie wyraża się zgody na przedłużenie umowy na dalszy okres. Zasadniczo taka umowa jest mniej korzystna niż umowa na czas nieokreślony z punktu widzenia interesów Klienta, dlatego też co do zasady nie zawieramy tego rodzaju umów. 

Czas trwania umowy o wirtualne biuro, a rabaty

Co do zasady wirtualne biuro w Rzeszowie przewiduje rabaty na świadczone usługi, które są przyznawane, w związku z wyborem dłuższego okresu rozliczeniowego przy dokonywaniu płatności. Dla przykładu na niższą cenę mogą liczyć Klienci, którzy płacą za rok lub dwa lata z góry za wirtualne biuro. Klienci, którzy wybrali miesięczny okres rozliczeniowy mogą liczyć na standardową opłatę. 

Czy można zmienić rodzaj umowy w trakcie współpracy?

Tak. W każdej chwili można podpisać z wirtualnym biurem w Rzeszowie aneks do umowy i na zasadzie porozumienia stron zmienić warunki współpracy. Zawsze staramy dopasować się do potrzeb i oczekiwań Klientów, dlatego nie wiążemy Klientów długimi umowami, wolimy, aby zostali z nami jak najdłużej całkowicie dobrowolnie.

W jaki sposób można rozwiązać umowę?

W przypadku umowy na czas nieokreślony wystarczy ją wypowiedzieć. Nie wymagamy w tym celu zachowania formy pisemnej. Wystarczy prosta informacja przekazana w wiadomości e-mail. Staramy się ograniczyć formalności i papierologie, dlatego też będziesz mógł szybko i sprawnie rozwiązać umowę bez zbędnych formalności. Rozwiązanie umowy jest znacznie łatwiejsze niż jej zawarcie, gdyż przy zawarciu umowy dochodzą formalności związane z realizacją procedury AML.

Jak wybrać odpowiedni wariant umowy?

Możesz zadzwonić do wirtualnego biura w Rzeszowie i podczas krótkiej rozmowy podjąć decyzję. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas