Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Obsługa administracyjna a wirtualne biuro

Obsługa korespondencji w wirtualnym biurze

Wirtualne Biuro obejmuje również obsługę korespondencji. Odbieranie korespondencji to zadanie pracownika kancelaryjnego. Przedsiębiorca nie musi w ciąż dyżurować w biurze czekając na kuriera, bądź listonosza. Również skrzynka pocztowa nie rozwiązuje tego problemu, bowiem przesyłki polecone są awizowane w takim przypadku. Aby tego uniknąć warto skorzystać z usług wirtualnego biura, które pozwoli na zaoszczędzenie pieniędzy i czasu. W takiej sytuacji nie musimy zatrudniać osoby na stanowisko sekretarki

Zatrudnienie pracownika 

Zatrudnienie pracownika to duży koszt, oprócz wynagrodzenia netto składają się na niego bowiem inne koszty takie jak składki na Ubezpieczenie Społeczne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, czy też Ubezpieczenie Zdrowotne. Same składki na ubezpieczenie społeczne obejmują składkę emerytalna, składkę rentową oraz składkę chorobową. Ponadto zatrudnienie sekretarki wiąże się z obowiązkiem gromadzenia dokumentacji pracowniczej co stanowi czasochłonną, często wymagającą współpracy z biurem rachunkowym. Pomiędzy pracodawcą, a pracownikiem może również powstać spór, w wtedy potrzebny będzie ponadto adwokat lub radcą prawny, który udzieli pracodawcy stosowanej porady. Można jednak uniknąć tych wszystkich formalności związanych z zatrudnieniem sekretarki korzystając z wirtualnego biuro w Jarosławiu, Przeworsku, bądź Rzeszowie. Wówczas zadania sekretarki firmowej będzie wykonywać upoważniony pracownik administracyjny. Natomiast różnica pomiędzy wynagrodzeniem pracownika, a usługą wirtualnego biura jest kolosalna. Tylko dobrze prosperujące firmy stać na zatrudnienie pracowników biurowych. Pozostali przedsiębiorcy muszą sami wykonywać proste czynności obsługi administracyjnej, co zajmuje dużo czasu, który można by było przeznaczyć na prowadzenie spraw firmy, w szczególności permanentny rozwój na rynku i pozyskiwanie nowych Klientów. Wirtualne Biuro to w dzisiejszych czasach wielkie ułatwienie dla początkujących przedsiębiorców, którzy nie dysponują wystarczającym kapitałem na wynajem własnego biura i zatrudnienie pracowników biurowych. Ceny najmu lokali oraz zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę, czy Zleceniodawców na podstawie umowy Zlecenie ciągle rosną, natomiast kwota jaką należy zapłacić za wirtualne biuro pozostaje bez zmian. Gwarancja niskiej ceny jest umowa zawierana z naszym Klientem.

Ograniczenie kosztów 

W przypadku wirtualnego biura nie trzeba się martwić, że wzrosną opłaty za gaz czy prąd, cena pozostaje niezmienna, a ewentualne dodatkowe koszty obciążają firmę zajmującą się świadczeniem usług w zakresie wirtualnego biura. Na cenę wirtualnego biura nie wpływają również koszty zatrudnienia, pomimo iż wirtualne biura zatrudniają pracowników. Jest to rozwiązanie korzystne dla Klientów wirtualnych biur.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas