Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Czy wirtualne biuro jest legalne?

Czy wirtualne biuro jest legalne?

Tak, zdecydowanie. Korzystanie z wirtualnego biura jest w pełni legalne. Potwierdził to Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku i sygn. akt. II FSK 3549/13 z dnia 5 sierpnia 2014 r. Nie budzi to również wątpliwości Urzędów Skarbowych.

Kto najczęściej korzysta z usług wirtualnego biura w Rzeszowie?

Najczęściej wirtualne biuro wybierają przedsiębiorcy, którzy pracują w terenie lub w domu. Takie firmy nie potrzebują lokalu na wyłączność. Wirtualne biuro w Rzeszowie wybierają też chętnie przedsiębiorcy, których nie stać na zatrudnienie sekretarki, a potrzebują pomocy administracyjnej w prowadzeniu biznesu, takiej jak odbieranie telefonów, czy odbiór korespondencji?

Czy pod adresem wirtualnego biura można zarejestrować firmę do NIP?

Tak, jak najbardziej. Możesz zarejestrować indywidualną działalność gospodarczą lub spółkę.

Czy można podać adres wirtualnego biura na potrzeby rejestracji jako podatnik VAT?

Tak, wirtualne biuro to rzeczywisty adres siedziby przedsiębiorcy. W przypadku np. firm transportowych lub sklepów internetowych nie posiadających magazynów to właśnie wirtualne biuro jest jedynym stacjonarnym miejscem, gdzie odbywają się procesy biznesowe, są odbierane telefony oraz korespondencja. Dzięki temu przedsiębiorca może prowadzić swój biznes, z każdego miejsca na ziemi, gdyż posiada dostęp do korespondencji na telefonie lub laptopie. Wystarczy dostęp do Internetu.

Na co warto zwrócić uwagę?

Przy wyborze wirtualnego biura warto zwrócić uwagę na to, czy podmiot udostępniający jest właścicielem lokalu. Jeżeli firma ta jest właścicielem lokalu powinna przedstawić odpis księgi wieczystej. Jeżeli wirtualne biuro nie jest właścicielem lokalu powinno przedstawić zgodę właściciela lokalu na podnajem lokalu w ramach wirtualnego biura.

Ponadto warto zwrócić uwagę na to, czy firma oferująca wirtualne biuro przestrzega przepisów AML, czyli ustawy z dnia 30 marca 2021 r. o zmianie ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu oraz niektórych innych ustaw. W tym zakresie wirtualne biuro powinno wdrożyć odpowiednie procedury wewnętrzne. Wdrożenie tych przepisów gwarantuje, że wirtualne biuro działa zgodnie z prawem.

Rejestracja spółki pod wirtualnym adresem

Przy rejestracji spółki pod adresem wirtualnego biura warto zwrócić uwagę, czy podmiot ten zajmuje się tworzeniem spółek i obsługą zgłoszeń do Krajowego Rejestru Sądowego. Ponadto podmiot ten powinien sporządzać dokumenty korporacyjne dla spółki. W dzisiejszych czasach wielu przedsiębiorców prowadzi firmy zdalnie, a decyzje zapadają z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej wobec czego wirtualne biuro jest jedynym możliwym rozwiązaniem.

Jak wybrać wirtualne biuro w Rzeszowie?

Najważniejsze, aby oprócz warunków wymaganych przepisami prawa firma oferująca wirtualne biuro zapewnia kompleksową obsługę biznesu. Warto zatem wybrać wirtualne biuro w Rzeszowie, które oferuje również księgowość, ubezpieczenia, obsługę administracyjną i pomoc w redakcji dokumentów korporacyjnych i zgłoszeń do Krajowego Rejestru Sądowego.

Czy urzędy skarbowe bardziej kontrolują firmy zarejestrowane pod adresem wirtualne biura?

Nie, urzędy skarbowe kontrolują przedsiębiorców, w przypadku gdy zachodzi ryzyko nieprawidłowości, np. przedsiębiorca wnosi o duży zwrot podatku VAT. Nie ważne czy korzysta z tradycyjnego najmu, czy wirtualnego biura. Uczciwi przedsiębiorcy nie muszą się więc niczego obawiać.

Chcesz uzyskać więcej informacji?

Zadzwoń na numer 724 046 783 lub napisz. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt.  


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas