Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Call center

Na czym polega zewnętrzne usługa call center?

Call center to usługa polegająca na outsourcingu usług z zakresu obsługi połączeń przychodzących i wychodzących danej firmy. Usługa ta jest przydatna zarówno dużym przedsiębiorcom, którym ułatwia zarządzanie kluczowymi procesami w firmie, jak i małym spółką, dla których zatrudnienie pracowników do obsługi połączeń telefonicznych jest zbyt kosztowne.

Jakie zaplecze techniczne jest wymagane przy świadczeniu tego rodzaju usług?

Firma świadcząca usługi call center musi posiadać własną centralę telefoniczną. Centrala ta może być fizycznie zlokalizowana w siedzibie takiej firmy lub mieć charakter wirtualny. Wirtualna centrala telefoniczna jest znacznie tańszym rozwiązaniem i najczęściej zapewnia takie same funkcjonalności jak, w przypadku centrali fizycznej. Centrala wirtualna jest zazwyczaj droższa w obsłudze, gdyż przedsiębiorca za jej użytkowanie musi płacić comiesięczny abonament. W przypadku centrali fizycznej największy koszt firma ponosi przy jej zakupie, chyba, że użytkowanie będzie wykonywane na podstawie umowy leasingu. Ważne jest również odpowiednie wyposażenie konsultantów zatrudnionych w call center. Pracownicy tacy powinny być wyposażeni w słuchawki i mikrofony. System informatyczny powinien umożliwiać nagrywanie połączeń, oczywiście po wyrażeniu wyraźnej lub domniemanej zgody przez uczestników rozmowy.

Na jakich zasadach rozliczane jest wynagrodzenie za świadczeń usług call center?

Wynagrodzenie za świadczenie tego rodzaju usług naliczane jest najczęściej na podstawie czasu trwania obsługiwanych połączeń. W niektórych sytuacjach naliczana jest również opłata za czas gotowości do obsługi połączeń oraz opłata za niewykorzystany czas połączeń wynikający z zakupionego abonamentu. Opłaty za połączenia należne dla operatorów telefonii komórkowej i stacjonarnej zwykle są wliczone w koszty wynagrodzenia firmy oferującej call center.

Jakie cechy powinien posiadać pracownik call center?

Pracownik call center powinien być osoba pomocną, uprzejmą i cechować się wysokim poziomem kultury osobistej. Ważne jest także to, aby osoba taka posiadała nienaganną dykcję oraz miły głos. Osoba taka musi także być asertywna i przygotowania na rozmowę także z trudnymi Klientami. Osoba taka nie powinna w trakcie rozmów telefonicznych wyrażać swoich emocji, zwłaszcza tych negatywnych.

Jak wybrać call center?

Jeżeli chodzi o wymagania techniczne to praktycznie każda firma oferująca usług call center je spełnia, dlatego decydującym kryterium powinny być zasoby osobowe podmiotu. Należy zwrócić uwagę zarówno na to, czy call center zatrudnia wystarczającą liczbę konsultantów, tak aby kolejki na infolinii nie były zbyt długie oraz na cechy osobowościowe oraz kompetencje zatrudnionych pracowników, którzy będą obsługiwać rozmowy. Pod uwagę każdy przedsiębiorca bierze też cenę za świadczone usługi oraz minimalnym okres trwania umowy. Najlepiej gdy umowa przewiduje okres próbny, który pozwala na weryfikację jakości świadczonych przez call center usług. Po okresie próbnym przedsiębiorca może zdecydować czy chce kontynuować współpracę, czy też z niej zrezygnować bez konsekwencji i kosztów.

Nasza pomoc

Nasza firma świadczy usługi wirtualnej sekretarki. Usługa ta jest bardzo podobna do usługi call center, jednak adresowana jest do znacznie mniejszych firm. Możemy też doradzić w wyborze dobrego zewnętrznego call center dla naszych partnerów biznesowych. Wybór tego rodzaju firmy jest bardzo trudny dlatego też warto skorzystać z pomocy specjalistów, którzy mają rozeznanie w temacie.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas